POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Introducere

Ne dorim ca utilizatorii acestui site să fie informați corect cu privire la datele pe care le colectăm de la tine și modul în care le utilizăm. Este foarte important ca Dvs. Să vă cunoașteți drepturile cu privire la acest aspect și la modul în care acestea sunt utilizate de către firma noastră.

Trebuie să știți că atunci când folosim expresia DATE PERSONALE, ne referim la orice data despre o persoană fizică, care poate duce, direct sau indirect, la identificarea unei persoane. Ne referim la Nume, Număr de Indentificare, informații despre localizare, adresa IP sau informații opținute prin cookie-uri.


 

Protecția datelor tale

Datele pe care le colectăm de la Dvs. sunt aceleași date pe care și noi, ca și clienți, le oferim atunci când achiziționăm un produs de pe o platformă online. Dacă aveți întrebări cu privire la modul în care vă protejăm confidențialitatea, ne puteți scrie la adresa office@house-impact.ro

În ce mod folosim datele Dumneavostră

Vom folosi datele Dvs., doar cu acordul Dvs., în diferite forme. În tabelul prezentat, am detaliat tipurile de date colectate și cum le utilizăm noi.

Nume și date de contact

Cum folosim numele și datele Dvs. de contact?

De ce?

Pentru a vă livra produsele achiziționate de pe platforma noastră online.

Trebuie să facem acest lucru pentru a realiza colaborarea cu Dvs. Ne va fi greu sa ducem la bun sfârșit procesul de vanzare daca nu vă putem livra produsele. Nu vom putea face acest lucru fără datele de contact și nume.

Vom trimite mesaje cu serviciile noastre prin e-mail sau sms, cu privire la actualizarea comenzilor Dvs.

Trebuie să facem acest pas pentru a vă informa statusul comenzii Dvs. Când a fost preluată comanda, când va fi livrată, etc.

Vom trimite informații prin e-mail sau sms cu privire la noile noastre produse sau oferte.


 

Vrem să aflăm de ce anume sunteți interesați și ce doriți să achiziționați

Trebuie să facem asta pentru a vă ține la curent și informati cu privire la produse asemănătoare cu cele comandate deja. Vom face acest lucru doar cu permisiunea Dvs.

Trebuie să facem asta pentru a ne asigura că veți primi ceea ce căutați.

 


 

Informațiile Dvs. de plată

Aici ne referim la plățile făcute prin ordin de plată.

Cum folosim informațiile Dvs.

de plată?

De ce?

 

Pentru a încasa plata făcută în urma achiziționării unor produse de pe platforma noastră.

Trebuie să facem acest lucru pentru a încheia tranzactia cu Dvs.


 

Istoricul Dvs. cu echipa

(convorbiri telefonice, chat, e-mail, sau rețelele de socializare)

Cum utilizăm istoricul Dvs. cu echipa?

De ce?

Vă vom oferi suportul și serviciile necesare.

Trebuie să facem acest pas pentru a vă cunoaște nevoile din trecut și în viitor să vă oferim cele mai bune servicii și produse. Până la urma acesta este scopul final.

Cu ajutorul acestor informații ne vom pregăti echipa.

Pentru că atunci când ne veți contacta, să aveți parte de cel mai bun serviciu clienți.

 

Istoricul achizițiilor Dvs. pe platforma noastră

(Ce ați cumpărat în trecut)

Cum utilizăm istoricul achizițiilor Dvs.?

De ce?

 

În caz de retur.

Pentru a vă oferi cea mai bună experiență în caz de retur sau schimb al produselor.

Vă vom cunoaște și vă vom oferta produse asemănătoare la prețuri speciale.

Pentru a știi ce anume vă interesează și a nu vă deranja cu alt tip de produs.

 

Informații despre dispozitivul folosit, atunci când utilizați platforma noastră online.

(adresa de IP, dispozitivul utilizat)

Cum utilizăm informațiile despre dispozitivele folosite?

De ce?

Astfel vom îmbunătăți site-ul și vom face actualizările necesare.

Pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru, pentru a putea fi utilizat și de pe desktop, și de pe mobil, pentru a fi ușor de accesat.

Vom proteja site-ul de eventuale fraude sau viruși.

Pentru a proteja atât site-ul nostru cât și informațiile Dvs.

Răspunsurile Dvs. la sondaje, concursuri și promoții

Cum utilizăm răspunsurile Dvs.?

De ce?

Vă vom oferi oferte, vom organiza concursuri și vom desfășura sondaje!

Pentru a vă oferi cele mai bune servicii, pentru a obține cele mai bune oferte!

 

Nu sunteți obligat să ne oferiți aceste date. Însă, dacă nu o faceți, există posibilitatea să nu puteți achiziționa niciunul din produsele de pe site. Dar, este alegerea Dvs. și noi o vom respecta!

 

De asemenea, anonimizăm și agregăm informațiile personale (astfel încât acestea să nu vă identifice) și să le folosim în scopuri, inclusiv testarea sistemelor IT, cercetare, analiza datelor, îmbunătățirea site-ului și a aplicației și dezvoltarea de noi produse și servicii. De asemenea, distribuim aceste informații unor terțe părți.

 

Partajarea datelor personale

Nu am vândut, nu vindem și nu vom vinde datele Dvs. personale! Vrem să vă câștigăm și să vă menținem încrederea și considerăm că protejarea datelor Dvs. are un rol important în acest proces.

Cu toate acestea, împărtășim datele Dvs. cu următoarele categorii de companii, pentru o bună funcționalitate a procesului de achiziție.

  1. Furnizori de servicii profesionale, precum agentii de marketing, parteneri de publicitate, gazde ale site-urilor web dar și servicii de curierat. Toate acestea pentru a ne desfășura corect activitatea.

  2. Agențiile de referință de credit, agențiile de aplicare a legii și de prevenire a fraudelor, astfel încât să putem ajuta la combaterea fraudei

  3. Companiile la care Dvs. v-ați dat acordul, cum ar fi rețelele de socializare, dacă veți da share produselor noastre pe conturile Dvs.

 

 

Anunțuri online de la noi

 

De asemenea, ne implicăm în publicitatea online pentru a vă ține la curent cu produsele noi dar și cu oferte, promoții și multe alte informații importante. Facem asta pentru a vă ajuta să găsiți produsele de care aveți nevoie cu ușurință.

 

Ca celelalte companii, publicăm și promovăm bannere și anunțuri care vă vor ținti atunci când sunteți pe site-uri sau aplicații. Acest proces are loc cu ajutorul unor rețele de marketing online, folosin o gamă variată de tehnologii de publicitate cum ar fi: pixeli, etichete de anunțuri, identificatori de dispozitive, precum și alte servicii speficice cum ar fi Facebook Ads.

Anunțurile și imaginile pe care le veți vedea vor fi bazate pe informații despre Dvs. din istoricul colaborării cu noi ( istoricul căutărilor în site, conținutul pe care îl citiți pe site-ul nostru, comenzi anterioare)

 

Păstrăm datele Dvs?

Vom păstra datele și informațiile primite atât timp cât aveți cont pe platforma noastră sau cât este necesar pentru a vă furniza produsele și serviciile achiziționate.

 

Drepturile Dvs. cu privire la protecția datelor personale

 

  • Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate și folosite datele Dvs.

  • Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre Dvs.

  • Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre Dvs.

  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor pe care le avem despre Dvs.

  • Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing către Dvs.

  • Dreptul de a solicita trimiterea datelor tale personale către Dvs. sau către un alt operator;

  • Dreptul de a depune o plângere, cu referire la folosirea datelor Dvs., către organele abilitate.

 

Drepturile de mai sus nu sunt absolute și există excepții. Pentru orice întrebări în acest context, te rugăm să ne trimiți un email pe office@house-impact.ro

 

Utilizarea cookie-urilor

Pe acest site folosim cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să accesezi pagina dedicată.

 

Cum ne contactezi?

cazul în care îti putem oferi orice fel de informații cu privire la produsele și serviciile noastre, sau la felul în care colectăm și utilizăm datele tale personale, te rugăm să ne trimiți un email pe office@house-impact.ro

NOTA DE INFORMARE

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice SC AMBIENT IUCO SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Scopul colectării datelor este: emiterea de facturi fiscale si expedierea produselor comandate catre client.
Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare emiterea de facturi fiscale si expedierea produselor comandate. Refuzul dvs. determină imposibilitatea livrarii produsului catre dumneavoastra.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: departamentul vanzari, deparatmentul contabilitate si curierilor parteneri.
Doriţi să primiţi informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de SC AMBIENT IUCO SRL?

□DA □NU

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la office@house-impact.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

_______________________________________________________________

Observaţie:
*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Modalitatea de informare „verbal" se utilizează, în mod excepţional, în situaţia în care nu se poate realiza informarea în alte modalităţi (ex: informare prin intermediul convorbiri telefonice, dacă acestea sunt înregistrate).